Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Sprzęt  >  Testy praktyczne  >  TEST: Sony A200 – "setka" skonstruowana na nowo


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Jedną z postaci greckiego Kościoła Prawosławnego jest Święty Nikon?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

TEST: Sony A200 – "setka" skonstruowana na nowo
Autor: Marcin Pawlak


« poprzednia strona 1|...|4|5|6|7|8|9|10 następna strona »

Sony A200 - podstawowe dane techniczne
Mocowanie obiektywu Bagnet Sony α (zgodny z Minolta A)
Typ przetwornika obrazu Przetwornik CCD
Wymiary przetwornika 23,6 x 15,8 mm (rozmiar APS-C)
Całkowita liczba pikseli w przetworniku obrazu 10,8 megapiksela
Efektywna liczba pikseli 10,2 megapiksela
Balans bieli: wybieranie zaprogramowanych ustawień Światło dzienne, Cień, Chmury, Wolfram, Świetlówki, Lampa błyskowa, Ustawienie własne, Ustawienie w kelwinach
Bracketing balansu bieli 3 klatki, 2 poziomy do wyboru
Regulacja czułości ISO Odpowiednik 100-3200 ISO, automatyka w zakresie 100-400 ISO
Stabilizator obrazu Mechaniczny Super SteadyShot, z ostrzeżeniem i skalą w wizjerze. Wydłużenie czasu otwarcia migawki o 2,5 – 3,5 EV(zależnie od warunków wykonywania zdjęć i używanego obiektywu). Zgodny z wszystkimi obiektywami Sony α i obiektywami z mocowaniem bagnetowym typu A firm Minolta i Konica Minolta
Ochrona przed kurzem Dwuelementowy system ochrony przed kurzem (antystatyczna powłoka i mechanizm CCD Shift)
System autofokus System detekcji fazowej TTL, włączny zbliżeniem oka do wizjera
Układ AF 9-polowy z centralnym czujnikiem krzyżowym, trzy tryby pracy
Zakres czułości (dla odpowiednika ISO 100) 0-18EV
Śledzenie ostrości (Predictive Focus Control) Tak (z ruchomymi obiektami z trybach AF-A i AF-C)
Blokada ostrości Tak (przyciskiem spustu migawki lub przyciskiem AF)
Światło wspomagające autofokus (AF Illuminator) Tak (z wbudowanej lampy błyskowej)
Układ pomiaru ekspozycji 40-segmentowa fotodioda krzemowa w układzie plastra miodu
Tryby pomiaru ekspozycji Wielopolowy, centralnie ważony, punktowy
Pamięć ekspozycji (AE Lock) TAK
Kompensacja ekspozycji +/-2,0 EV, co 0,3 EV
Bracketing ekspozycji Co 0,3 EV / 0,7 EV, 3 klatki; (przy wybranym odpowiednim trybie zapisu)
Migawka Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
Zakres czasów otwarcia migawki 1/4000 s - 30 s i B
Synchronizacja z lampą błyskową do 1/160 s
Wbudowana lampa błyskowa Liczba przewodnia 12 dla 100 ISO
System pomiaru błysku Pomiar błysku ADI / przedbłysk TTL
Kompensacja lampy błyskowej +/-2,0 EV (co 0,3 EV)
Czas ładowania wbudownej lampy (przybliżony) 4 s
Tryby pracy lampy błyskowej Lampa automatyczna, Błysk wypełniający, Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, Synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji z oferowaną oddzielnie lampą błyskową
Tryb bezprzewodowej lampy błyskowej TAK (z oferowaną oddzielnie lampą błyskową)
Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji TAK
Wizjer Optyczny, niewymienny, z pentagonalnym układem luster, pole widzenia 95%
Matówka Drobnosferyczna Acute Matte
Powiększenie (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność) 0,83x
Odległość od oka Około 17,6 mm od wizjera
Korekcja dioptryczna -2,5 do +1,0 dioptrii
Ekran LCD 2,7 cala
Całkowita liczba punktów wyświetlacza LCD 230 400
Trybu zapisu zdjeć Pojedyncze zdjęcia, Tryb ciągły, Samowyzwalacz (10 s i 2 s), Pojedyncze zdjęcia z bracketingiem AE, Tryb ciągły z bracketingiem AE, Bracketing balansu bieli
Szybkość w trybie ciągłym (przybliżona maksymalna liczba klatek na sekundę) 3 kl/s
Liczba klatek w trybie ciągłym RAW: maks. 6 klatek; RAW+JPEG: maks. 3 klatki; JPEG Fine i Std: Bez ograniczeń (zależnie od szybkości zapisu nośnika, warunków fotografowania itp.)
Nośniki Gniazdo Compact Flash typu I / II / MicroDrive. Memory Stick Duo / MS Pro Duo i MS-PRO HG z oferowanym oddzielnie adapterem
Format zapisu JPEG, RAW, RAW+JPEG, możliwość wyboru trybu 16:9
Wielkość obrazu RAW (pikseli) 3880 x 2600 pikseli
Wielkość obrazu L - JPEG 3872 x 2592 pikseli
Wielkość obrazu M 2896 x 1936 pikseli
Wielkość obrazu S 1920 x 1280 pikseli
Formaty zapisu zdjęć RAW, RAW+JPEG, Standard (JPEG), Fine (JPEG)
Wyjście wideo TAK (PAL lub NTSC)
Wyjście HD / HDMI™ NIE
USB 2.0 Hi-Speed TAK
Akumulator NP-FM500H
Wydajność akumulatora według normy CIPA 750
Waga Około 532 g
Szerokość 130,8 mm
Wysokość 98,5 mm
Głębokość 71,3 mm



Zobacz także:
Nikon obniża cenę modelu D300
"Autofokus Canona EOS-1D Mark III działa lepiej niż kiedykolwiek"
Pentax najlepiej uszczelniony?
Sony Cyber-shot – 13 megapiskeli w tytanowym pancerzu
Sony Cyber-shot H50 – uniwersalny kompakt dla wymagających
Sony DPP-FP65, DPP-FP75, DPP-FP85 i DPP-FP95 – drukarki dla każdego
Sony GPS-CS1KA – teraz z obsługą plików wideo
Sigma 50-150 mm oraz 70-200 mm – jasne zoomy teraz dla Pentaxa i Sony.
Sony ma 24-megapikselową matrycę pełnoklatkową
Sony 70-300 f4.5-5.6 G oraz Zeiss T* 24-70 f/2.8 – szkła dla Alfy
Sony A300 i A350 – zupełnie nowy punkt widzenia na Live View
Sony A200 – następca pierwszej Alfy
TEST: Casio Exilim Pro EX-F1 – fotograficzny demon prędkości
Recenzja: SanDisk Multi Card ExpressCard Adapter
TEST: Sony A350 – Live View na całego
TEST: Canon EOS 40D – krok w stronę ideału
Recenzja: Uchwyt pionowy do lustrzanek Sony A200/A300/A350
Pierwsze wrażenia: Z Sony A350 na Kubie – zdjęcia testowe
Recenzja: Spyder3Elite – niedrogi kalibrator dla wymagających
Recenzja: Uchwyt pionowy do lustrzanki Sony A700
TEST: Sony A700 - Alpha na poważnie
TEST: Nikon D60, czyli D40x po liftingu
Wiem, co kupuję: lampa błyskowa
TEST: Nikon D300 - aparat na miarę czasów
TEST: Olympus E-3 – aparat dla podróżnika
Wiem, co kupuję: karty pamięci
Wiem, co kupuję: statyw
Oznaczenia obiektywów dla systemu Sony Alfa
Wiem, co kupuję: akumulatory i baterie
Wiem, co kupuję: stabilizacja obrazu
TEST: SanDisk Extreme IV – jak szybkie są nowe karty CF?
Ile to właściwie jest 1/2,5", czyli zamieszanie z rozmiarami matryc
Potrójne widzenie, czyli skąd się bierze aberracja chromatyczna?
Powłoki antyodblaskowe – jak wpływają na nasze zdjęcia?
D40 – amatorska lustrzanka według Nikona
OBALAMY MITY: Głębia ostrości w lustrzankach cyfrowych
Co widzi obiektyw, a co zobaczy matryca?
Czyszczenie matrycy
Słowniczek pojęć fotograficznych
Problemy z zasilaniem podczas zimowych wypraw
Lowepro Stealth Reporter 100 AW – torba fotograficzna do pracy w terenie dla fotoreportera
Velbon Sherpa 600R – statyw na piesze wędrówki dla fotoamatorów


« poprzednia strona 1|...|4|5|6|7|8|9|10 następna strona »
Powrót do listy artykułów
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 2.852s.