Strona główna  >  Edycja obrazu

[ Warsztaty ]
Warsztat: zdjęcie jak z horroru
Często patrząc na przetworzoną w Photoshopie fotografię myślimy: ileż to musiało być pracy... Tymczasem interesujące ilustracje często powstają przy wykorzystaniu najprostszych technik i narzędzi, a do ich stworzenia posłużyły niczym nie wyróżniające się fotografie. Prezentujemy zatem krok po kroku jak powstała praca, która zajęła drugie miejsce w naszym konkursie ''Photoshop – przed i po! ''.

Narzędzia do edycji
W tej części serwisu przedstawiamy najciekawsze programy do edycji, katalogowania i archiwizacji zdjęć, a także przydatne fotografującym programy narzędziowe. Znajdziecie tu opisy aplikacji znanych producentów, jak i recenzje bezpłatnych lub shareware'owych propozycji, które zasługują na Waszą uwagę.
Warsztaty
Efektowna fotografia to nie tylko ciekawy pomysł na kadr, ale także odpowiedni sposób jej przygotowania i prezentacji. Pomogą Wam w tym warsztaty ukazujące krok po kroku, jak uzyskać określone efekty w najpopularniejszych programach graficznych.
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej

Ostatnio dodane zdjęcie:
[14.11.2018]
Autor:
Rafał Nebelski

Czas generacji: 0.303s.