Poradnik kupującego Obóz kulinarno-fotograficzny w Bieszczadach w 2016 r.

Wartość przysłony f/1.0 nie jest graniczną (najmniejszą) wartością ciągu przysłon, i że istnieją obiektywy większej jasności niż 1:1.0?

Kontakt i reklama

Zachęcamy Czytelników do kontaktu z redaktorami serwisu. Wszelkie uwagi do opublikowanych artykułów oraz sugestie dotyczące poruszanej tematyki prosimy kierować na adres redakcja@fotografuj.pl.

Reklamuj się na naszym serwisie!
Wiemy, że indywidualna analiza Państwa celów marketingowych to podstawa sukcesu. Nasz zespół oceniając indywidualne potrzeby wybierze najbardziej efektywne formy i modele emisji – chcemy osiągnąć najwyższe możliwe wyniki Państwa kampanii. Elastyczność i różnorodność naszej oferty reklamowej łączącej w sobie dedykowane niestandardowe rozwiązania, niski efektywny koszt dotarcia oraz zaawansowaną technologię adserwerów zapewnia, że Państwa reklama trafi do wybranej grupy internautów. Gwarantuje to nieporównywalnie wysoką w stosunku do innych mediów mierzalność Internetu!

W sprawie reklamy na serwisie prosimy o kontakt:

reklama@fotografuj.pl

Redaktor naczelny:
Przemysław Imieliński

Zespół redakcyjny:
Marcin Pawlak
Magdalena Imielińska
Katarzyna Stodolska-Kuras

Współpraca:
Sebastian Kuniszewski
Jarosław Zachwieja

Wdrożenie serwisu:
Projekt graficzny: Kamila Szadaj
Edycja i programowanie: Szymon Kosydor

Wszelkie uwagi na temat funkcjonowania serwisu oraz propozycji jego rozwoju, a także dostrzeżonych błędów prosimy przesyłać na adres: redakcja@fotografuj.pl.

Konkurs  Konkurs
Fotografia uliczna

Street photography to nie tylko fotografowanie życia zatłoczonych arterii czy opustoszałych podwórek i uliczek, ale przede wszystkim próba uchwycenia w kadrze ludzi, ich zachowań i relacji z otoczeniem. Czekamy na Wasze spontanicznie wykonane fotografie ukazujące życie ulicy.
Fotografia uliczna

Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.07.2016]
Autor:
Piotr Tomczak

Czas generacji: 0.091s.