Strona główna  >  Sprzęt

Pierwszą cyfrową lustrzanką, która umożliwiała swobodny podgląd fotografowanej sceny w każdych warunkach był Olympus E-330?

[ PORADNIK KUPUJĄCEGO ]
Wiem, co kupuję: statyw
Statyw to jedno z najważniejszych akcesoriów fotograficznych. Podpowiadamy, jak wybrać model dopasowany do naszych potrzeb i możliwości finansowych.

PORADNIK KUPUJĄCEGO
Tu znajdziecie informacje na temat bezpiecznego kupowania sprzętu i zamawiania gadżetów fotograficznych przez Internet. Uzupełnienie poradnika stanowi wykaz oznaczeń stosowanych przez producentów obiektywów, który ułatwi Wam wybór odpowiedniej optyki.
Testy praktyczne
W tej sekcji zamieszczamy recenzje oraz testy popularnych kompaktów, lustrzanek i wszelkiego rodzaju przydatnych fotoamatorom akcesoriów, które mieliśmy okazję wypróbować w praktyce.
Porównaj kompakty
Nasza porównywarka zawiera dane techniczne ponad 250 modeli kompaktów. Możliwość wyświetlenia obok siebie informacji nawet o pięciu modelach jednocześnie będzie z pewnością pomocna przy podejmowaniu decyzji o zakupie konkretnego produktu.
Porównaj lustrzanki
Podobnie jak w wypadku kompaktów, także porównywarka cyfrowych korpusów pozwala w wygodny sposób obejrzeć i ocenić możliwości modeli różnych producentów. W bazie znajdują się dane ponad 30 cyfrowych lustrzanek.
Porównaj obiektywy
Z bazy obiektywów dowiedziecie się z ilu elementów optycznych został zbudowany konkretny model, jaką oferuje jasność i ogniskową oraz jakiej średnicy filtr można do niego dokręcić. Sprawdzicie także z jakimi rodzajami bagnetów jest on produkowany i czy został wyposażony w stabilizację.
Konkurs  Konkurs
Portret niejedno ma oblicze

Czasami udany portret potrafi powiedzieć niemal wszystko o charakterze, osobowości lub emocjach bohatera zdjęcia. Spróbujcie pokazać w ten sposób zarówno bliskich, jak i nieznajomych wykorzystując najrozmaitsze techniki fotograficzne.
Portret niejedno ma oblicze

Ostatnio dodane zdjęcie:
[17.01.2017]
Autor:
Weronika Formela

Czas generacji: 0.205s.