Strona główna  >  Sprzęt

Film małoobrazkowy 36 x 24 mm ma wymiary identyczne z taśmą filmową 35 mm?

[ PORADNIK KUPUJĄCEGO ]
Wiem, co kupuję: statyw
Statyw to jedno z najważniejszych akcesoriów fotograficznych. Podpowiadamy, jak wybrać model dopasowany do naszych potrzeb i możliwości finansowych.

PORADNIK KUPUJĄCEGO
Tu znajdziecie informacje na temat bezpiecznego kupowania sprzętu i zamawiania gadżetów fotograficznych przez Internet. Uzupełnienie poradnika stanowi wykaz oznaczeń stosowanych przez producentów obiektywów, który ułatwi Wam wybór odpowiedniej optyki.
Testy praktyczne
W tej sekcji zamieszczamy recenzje oraz testy popularnych kompaktów, lustrzanek i wszelkiego rodzaju przydatnych fotoamatorom akcesoriów, które mieliśmy okazję wypróbować w praktyce.
Porównaj kompakty
Nasza porównywarka zawiera dane techniczne ponad 250 modeli kompaktów. Możliwość wyświetlenia obok siebie informacji nawet o pięciu modelach jednocześnie będzie z pewnością pomocna przy podejmowaniu decyzji o zakupie konkretnego produktu.
Porównaj lustrzanki
Podobnie jak w wypadku kompaktów, także porównywarka cyfrowych korpusów pozwala w wygodny sposób obejrzeć i ocenić możliwości modeli różnych producentów. W bazie znajdują się dane ponad 30 cyfrowych lustrzanek.
Porównaj obiektywy
Z bazy obiektywów dowiedziecie się z ilu elementów optycznych został zbudowany konkretny model, jaką oferuje jasność i ogniskową oraz jakiej średnicy filtr można do niego dokręcić. Sprawdzicie także z jakimi rodzajami bagnetów jest on produkowany i czy został wyposażony w stabilizację.
Konkurs  Konkurs
Wiosna, ach to ty!

Poczujcie w sobie wiosnę, wykorzystajcie coraz dłuższe dni i pokażcie nam jak w Waszych obiektywach wygląda najbardziej radosna pora roku. Czekamy na zdjęcia!
Wiosna, ach to ty!

Ostatnio dodane zdjęcie:
[25.04.2017]
Autor:
Walencjusz

Czas generacji: 0.279s.