Strona główna  >  Praktyka

Nazwa "Cztery Trzecie" nie ma nic wspólnego z proporcjami boków obrazu rejestrowanego przez matryce aparatów należących do tego systemu?

[ Techniki fotograficzne ]
Jasna optyka przydatna nie tylko zawodowcom
Fotoamatorzy często są przekonani, że jasna optyka to oferta głównie dla zawodowców. Utwierdza ich w tym wysoka cena większości obiektywów o stałym świetle f/2.8 lub f/4 oraz brak świadomości na temat tego, do czego mogliby ją wykorzystać. Zobaczmy zatem jakie możliwości stwarza fotografowanie jasnymi szkłami, ponieważ, aby przekonać się o ich zaletach, wcale nie trzeba od razu wydać fortuny.

Pomysł na sesję
Chcemy, by ta część serwisu była dla Was inspiracją do realizowania własnych sesji fotograficznych. Prezentując różnorodne propozycje tematów, będziemy Was zachęcać do aktywnego uprawiania fotograficznego hobby.
Techniki fotograficzne
W tej sekcji znajdzie przykłady wykorzystania najpopularniejszych technik fotograficznych, dowiecie się jak stosować je w praktyce i na które ich elementy zwrócić największą uwagę, by osiągnąć określone efekty.
Porady praktyczne
Tutaj zapoznacie się ze sprawdzonymi sposobami rozwiązywania problemów, z którymi borykają się wszyscy początkujący fotoamatorzy. Dowiedzie się zarówno jak dbać o akumulatory, jak i poznacie sposoby na efektywną archiwizację zdjęć.
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej

Ostatnio dodane zdjęcie:
[14.11.2018]
Autor:
Rafał Nebelski

Czas generacji: 0.056s.