Strona główna  >  Sprzęt  >  PORADNIK KUPUJĄCEGO

Film małoobrazkowy 36 x 24 mm ma wymiary identyczne z taśmą filmową 35 mm?

13.03.2012
Polska wersja MAGIX Photo & Graphic Designer 7
Do sprzedaży wchodzi siódma generacja znakomitego pakietu Photo & Graphic Designer, przeznaczonego do optymalizacji i obróbki zdjęć, tworzenia ilustracji, animacji i profesjonalnej grafiki (w tym grafiki 3D), przygotowania materiałów do druku (Desktop Publishing).

TEST: Thule Aspect TAC106 – plecak dla fotografa
Szwedzka firma Thule już od kilku lat zajmuje się nie tylko produkcją bagażników samochodowych, ale także różnego rodzaju toreb turystycznych, a także profesjonalnych plecaków fotograficznych. Obecnie linia tych ostatnich produktów składa się z czterech modeli, a my mieliśmy okazję przetestować najmniejszy i najtańszy z nich.

Wiem, co kupuję: statyw
Statyw to jedno z najważniejszych akcesoriów fotograficznych. Podpowiadamy, jak wybrać model dopasowany do naszych potrzeb i możliwości finansowych.

TEST: Torby i plecaki fotograficzne Thule – marka zobowiązuje
Thule to szwedzka firma znana przed wszystkim z produkcji różnego rodzaju bagażników samochodowych, która jednak od jakiegoś czasu konsekwentnie rozszerza swoją ofertę. Ostatnio wprowadziła do sprzedaży m.in. plecaki i torby fotograficzne, a także… turystyczne plecaki wyprawowe i trzeba przyznać, że podeszła do ich konstrukcji w równie profesjonalny sposób, jak do wytwarzanych przez siebie od lat samochodowych akcesoriów transportowych.

TEST: WD My Passport Wireless – przenośny dysk z czytnikiem kart i Wi-Fi
Wcześniej czy później każdy fotograf musi kupić większy dysk, aby przechowywać na nim swoje zdjęcia. Większość osób wybiera nośniki zewnętrzne, który po podłączeniu do komputera pozwalają zgrać na nie pliki napędu wewnętrznego lub skopiować fotografie z kart pamięci. Od niedawana dostępne jest jednak urządzenie zapewniające większą uniwersalność zastosowań, a mianowicie bezprzewodowy dysk WD My Passport Wireless.

Lab.fotografuj.pl – zobacz, co możesz zrobić ze zdjęciem
Tym, którzy nie boją się eksperymentować i eksponować swoich dzieł w wyjątkowy sposób, serwis Lab.fotografuj.pl oferuje wiele nowoczesnych możliwości. Zobacz, jak w niekonwencjonalny sposób możesz zaprezentować swoje zdjęcia rodzinie i znajomym.

TEST: Ładowarka Energizer Intelligent i akumulatory Precision
Współczesny fotograf nieustannie potrzebuje prądu – do zasilania aparatu, lampy błyskowej lub dysku pozwalającego archiwizować zdjęcia w plenerze. Warto więc zaopatrzyć się w zestaw złożony z ładowarki i akumulatorów, dzięki któremu nasze urządzenia zawsze będą gotowe do użytku.

Aparat na wakacje: kompakt, lustrzanka czy bezlusterkowiec?
To dylemat, z którym spotyka się wiele osób planujących kupić aparat fotograficzny. Każda z grup sprzętu ma swoje wady i zalety. O ostatecznym wyborze powinna zdecydować analiza naszych potrzeb.

Jaki aparat cyfrowy na Pierwszą komunię?
Pierwsza komunia święta w naszej kulturze już od wielu lat kojarzy się przede wszystkim z wręczaniem wielu, nieraz bardzo wyszukanych prezentów. Wielu z nas, stojąc przed dylematem, co wybrać dla swojego dziecka, chrześniaka, bratanka bądź siostrzeńca może pomyśleć o aparacie cyfrowym. Ten poradnik przeznaczony jest dla wszystkich, którzy nie mogą się zdecydować na wybór spośród rozległej sklepowej oferty, a chcieliby, aby prezent był dopasowany do zainteresowań i możliwości dziecka.

Kompakty z wymiennym obiektywem - co nowego?
Rynek bezlusterkowców stale się poszerza. Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że aparaty z wymienną optyką bez lustra staną się konkurencją dla lustrzanek. Zobacz, co się zmieniło w tej kwestii przez ostatnie pół roku.

« poprzednia strona 1|2|3|4|5 następna strona »
Konkurs  Konkurs
Nieco edycji nie zaszkodzi

Narzędzia dostępne w programach graficznych pozwalają modyfikować, tonować, poprawiać i ulepszać wykonane zdjęcia, nadając im pożądany przez nasz wygląd. Pokażcie, jakie magiczne obrazy potraficie wyczarować z zarejestrowanych przez siebie fotografii...
Nieco edycji nie zaszkodzi

Ostatnio dodane zdjęcie:
[25.05.2017]
Autor:
Bozena Sas

Czas generacji: 0.116s.