Strona główna  >  Sprzęt  >  PORADNIK KUPUJĄCEGO

Nazwa "Cztery Trzecie" nie ma nic wspólnego z proporcjami boków obrazu rejestrowanego przez matryce aparatów należących do tego systemu?

13.03.2012
Polska wersja MAGIX Photo & Graphic Designer 7
Do sprzedaży wchodzi siódma generacja znakomitego pakietu Photo & Graphic Designer, przeznaczonego do optymalizacji i obróbki zdjęć, tworzenia ilustracji, animacji i profesjonalnej grafiki (w tym grafiki 3D), przygotowania materiałów do druku (Desktop Publishing).

Wiem, co kupuję: statyw
Statyw to jedno z najważniejszych akcesoriów fotograficznych. Podpowiadamy, jak wybrać model dopasowany do naszych potrzeb i możliwości finansowych.

TEST: Torby i plecaki fotograficzne Thule – marka zobowiązuje
Thule to szwedzka znana przed wszystkim z produkcji różnego rodzaju bagażników samochodowych, która jednak od jakiegoś czasu konsekwentnie rozszerza swoją ofertę. Ostatnie wprowadziła do sprzedaży m.in. plecaki i torby fotograficzne, a także… turystyczne plecaki wyprawowe i trzeba przyznać, że podeszła do ich konstrukcji w równie profesjonalny sposób, jak do wytwarzanych przez siebie od lat samochodowych akcesoriów transportowych.

TEST: WD My Passport Wireless – przenośny dysk z czytnikiem kart i Wi-Fi
Wcześniej czy później każdy fotograf musi kupić większy dysk, aby przechowywać na nim swoje zdjęcia. Większość osób wybiera nośniki zewnętrzne, który po podłączeniu do komputera pozwalają zgrać na nie pliki napędu wewnętrznego lub skopiować fotografie z kart pamięci. Od niedawana dostępne jest jednak urządzenie zapewniające większą uniwersalność zastosowań, a mianowicie bezprzewodowy dysk WD My Passport Wireless.

Lab.fotografuj.pl – zobacz, co możesz zrobić ze zdjęciem
Tym, którzy nie boją się eksperymentować i eksponować swoich dzieł w wyjątkowy sposób, serwis Lab.fotografuj.pl oferuje wiele nowoczesnych możliwości. Zobacz, jak w niekonwencjonalny sposób możesz zaprezentować swoje zdjęcia rodzinie i znajomym.

TEST: Ładowarka Energizer Intelligent i akumulatory Precision
Współczesny fotograf nieustannie potrzebuje prądu – do zasilania aparatu, lampy błyskowej lub dysku pozwalającego archiwizować zdjęcia w plenerze. Warto więc zaopatrzyć się w zestaw złożony z ładowarki i akumulatorów, dzięki któremu nasze urządzenia zawsze będą gotowe do użytku.

Aparat na wakacje: kompakt, lustrzanka czy bezlusterkowiec?
To dylemat, z którym spotyka się wiele osób planujących kupić aparat fotograficzny. Każda z grup sprzętu ma swoje wady i zalety. O ostatecznym wyborze powinna zdecydować analiza naszych potrzeb.

Jaki aparat cyfrowy na Pierwszą komunię?
Pierwsza komunia święta w naszej kulturze już od wielu lat kojarzy się przede wszystkim z wręczaniem wielu, nieraz bardzo wyszukanych prezentów. Wielu z nas, stojąc przed dylematem, co wybrać dla swojego dziecka, chrześniaka, bratanka bądź siostrzeńca może pomyśleć o aparacie cyfrowym. Ten poradnik przeznaczony jest dla wszystkich, którzy nie mogą się zdecydować na wybór spośród rozległej sklepowej oferty, a chcieliby, aby prezent był dopasowany do zainteresowań i możliwości dziecka.

Kompakty z wymiennym obiektywem - co nowego?
Rynek bezlusterkowców stale się poszerza. Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że aparaty z wymienną optyką bez lustra staną się konkurencją dla lustrzanek. Zobacz, co się zmieniło w tej kwestii przez ostatnie pół roku.

Wiem, co kupuję: lampa błyskowa
Zewnętrzne lampy błyskowe występują w dużej liczbie odmian - od najprostszych, które możemy jedynie włączyć po prawdziwe kombajny oświetleniowe. W tej sytuacji wybór nie jest prostą sprawą, dlatego opracowaliśmy krótki przewodnik po stosowanych technologiach i rozwiązaniach.

« poprzednia strona 1|2|3|4|5 następna strona »
Konkurs  Konkurs
Portret niejedno ma oblicze

Czasami udany portret potrafi powiedzieć niemal wszystko o charakterze, osobowości lub emocjach bohatera zdjęcia. Spróbujcie pokazać w ten sposób zarówno bliskich, jak i nieznajomych wykorzystując najrozmaitsze techniki fotograficzne.
Portret niejedno ma oblicze

Ostatnio dodane zdjęcie:
[17.01.2017]
Autor:
Weronika Formela

Czas generacji: 0.268s.