Strona główna  >  Czy wiesz, że...

Olympus E-3 jest w chwili obecnej jedynym modelem aparatu łączącym w sobie mechanizmy mechanicznej stabilizacji matrycy, ochrony przed kurzem, Live View oraz obrotowego wyświetlacza LCD?

Czy wiesz, że...

Znany film Tima Burtona, Gnijąca panna młoda (Corpse bride), nakręcony został cyfrową lustrzanką Canona, EOS-em 1D Mark II? Warto też nadmienić, że wykorzystano optykę... Nikona. Zadecydowały o tym względy tak przyziemne, jak pieniądze. Jak wspomina Chris Watts, konsultant do spraw efektów specjalnych uczestniczący w pracach nad filmem, ekipa po prostu dysponowała już wcześniej wartym 90 tys. dolarów zestawem szkieł Nikona. Fakt, że po podłączeniu szkieł Nikona do korpusu Canona nie działał autofokus, a przysłonę trzeba było ustawiać pierścieniem, nie był akurat w kręceniu filmu metodą poklatkową żadnym utrudnieniem.

Konkurs  Konkurs
Pełna życia martwa natura

Fotografując rzeczy można w atrakcyjny sposób ukazać kształt, barwę i fakturę. Wszystko zależy od wykorzystanego światła i oryginalnego punktu widzenia... Czekamy na Wasze zdjęcia przestawiające przedmioty lub martwą naturę.
Pełna życia martwa natura

Ostatnio dodane zdjęcie:
[19.02.2018]
Autor:
Helena Drożdża

Czas generacji: 0.247s.