Strona główna  >  Czy wiesz, że...

Obiektywy typu zoom o rekordowo wysokiej jasności f/2 można spotkać wyłącznie w obrębie E-Systemu?

Czy wiesz, że...

Znany film Tima Burtona, Gnijąca panna młoda (Corpse bride), nakręcony został cyfrową lustrzanką Canona, EOS-em 1D Mark II? Warto też nadmienić, że wykorzystano optykę... Nikona. Zadecydowały o tym względy tak przyziemne, jak pieniądze. Jak wspomina Chris Watts, konsultant do spraw efektów specjalnych uczestniczący w pracach nad filmem, ekipa po prostu dysponowała już wcześniej wartym 90 tys. dolarów zestawem szkieł Nikona. Fakt, że po podłączeniu szkieł Nikona do korpusu Canona nie działał autofokus, a przysłonę trzeba było ustawiać pierścieniem, nie był akurat w kręceniu filmu metodą poklatkową żadnym utrudnieniem.

Konkurs  Konkurs
Zima ma swój urok

Mroźny pejzaż, oszroniony detal, połyskujący lód to niezwykle wdzięczne tematy zdjęć. Czekamy na Wasze fotograficzne zdjęcia z krainy śniegu i lodu.
Zima ma swój urok

Ostatnio dodane zdjęcie:
[27.02.2017]
Autor:
Roksana Kałkowska

Czas generacji: 1.319s.