Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Sprzęt  >  Testy praktyczne  >  TEST: Sony A350 – Live View na całego


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Nazwa "Cztery Trzecie" nie ma nic wspólnego z proporcjami boków obrazu rejestrowanego przez matryce aparatów należących do tego systemu?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

TEST: Sony A350 – Live View na całego
Autor: Marcin Pawlak


« poprzednia strona 1|...|7|8|9|10|11|12|13 następna strona »

Sony A350 - podstawowe dane techniczne
Sony A350 Sony A200
Mocowanie obiektywu Bagnet Sony α (zgodny z Minolta A) Bagnet Sony α (zgodny z Minolta A)
Typ przetwornika obrazu Przetwornik CCD Przetwornik CCD
Wymiary przetwornika 23,5 x 15,7 mm (rozmiar APS-C) 23,6 x 15,8 mm (rozmiar APS-C)
Całkowita liczba pikseli w przetworniku obrazu 14,9 megapiksela 10,8 megapiksela
Efektywna liczba pikseli 14,2 megapiksela 10,2 megapiksela
Balans bieli: wybieranie zaprogramowanych ustawień Światło dzienne, Cień, Chmury, Wolfram, Świetlówki, Lampa błyskowa, Ustawienie własne, Ustawienie w kelwinach (2500-9900 K) Światło dzienne, Cień, Chmury, Wolfram, Świetlówki, Lampa błyskowa, Ustawienie własne, Ustawienie w kelwinach
Bracketing balansu bieli 3 klatki, 2 poziomy do wyboru 3 klatki, 2 poziomy do wyboru
Regulacja czułości ISO Odpowiednik 100-3200 ISO, automatyka w zakresie 100-400 ISO Odpowiednik 100-3200 ISO, automatyka w zakresie 100-400 ISO
Stabilizator obrazu Mechaniczny Super SteadyShot, z ostrzeżeniem i skalą w wizjerze. Wydłużenie czasu otwarcia migawki o 2,5 – 3,5 EV(zależnie od warunków wykonywania zdjęć i używanego obiektywu). Zgodny z wszystkimi obiektywami Sony α i obiektywami z mocowaniem bagnetowym typu A firm Minolta i Konica Minolta Mechaniczny Super SteadyShot, z ostrzeżeniem i skalą w wizjerze. Wydłużenie czasu otwarcia migawki o 2,5 – 3,5 EV(zależnie od warunków wykonywania zdjęć i używanego obiektywu). Zgodny z wszystkimi obiektywami Sony α i obiektywami z mocowaniem bagnetowym typu A firm Minolta i Konica Minolta
Ochrona przed kurzem Dwuelementowy system ochrony przed kurzem (antystatyczna powłoka i mechanizm CCD Shift) Dwuelementowy system ochrony przed kurzem (antystatyczna powłoka i mechanizm CCD Shift)
System autofokus System detekcji fazowej TTL, włączny zbliżeniem oka do wizjera System detekcji fazowej TTL, włączny zbliżeniem oka do wizjera
Układ AF 9-polowy z centralnym czujnikiem krzyżowym, trzy tryby pracy 9-polowy z centralnym czujnikiem krzyżowym, trzy tryby pracy
Zakres czułości (dla odpowiednika ISO 100) 0-18EV 0-18EV
Śledzenie ostrości (Predictive Focus Control) Tak (z ruchomymi obiektami z trybach AF-A i AF-C) Tak (z ruchomymi obiektami z trybach AF-A i AF-C)
Blokada ostrości Tak (przyciskiem spustu migawki lub przyciskiem AF) Tak (przyciskiem spustu migawki lub przyciskiem AF)
Światło wspomagające autofokus (AF Illuminator) Tak (z wbudowanej lampy błyskowej) Tak (z wbudowanej lampy błyskowej)
Układ pomiaru ekspozycji 40-segmentowa fotodioda krzemowa w układzie plastra miodu 40-segmentowa fotodioda krzemowa w układzie plastra miodu
Tryby pomiaru ekspozycji Wielopolowy, centralnie ważony, punktowy Wielopolowy, centralnie ważony, punktowy
Pamięć ekspozycji (AE Lock) TAK TAK
Kompensacja ekspozycji +/-2,0 EV, co 0,3 EV +/-2,0 EV, co 0,3 EV
Bracketing ekspozycji Co 0,3 EV / 0,7 EV, 3 klatki; (przy wybranym odpowiednim trybie zapisu) Co 0,3 EV / 0,7 EV, 3 klatki; (przy wybranym odpowiednim trybie zapisu)
Migawka Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
Zakres czasów otwarcia migawki 1/4000 s - 30 s i B 1/4000 s - 30 s i B
Synchronizacja z lampą błyskową do 1/160 s do 1/160 s
Wbudowana lampa błyskowa Liczba przewodnia 12 dla 100 ISO Liczba przewodnia 12 dla 100 ISO
Automatyczna lampa błyskowa TAK (w trybach AUTO i trybach tematycznych) TAK (w trybach AUTO, P i trybach tematycznych)
System pomiaru błysku Pomiar błysku ADI / przedbłysk TTL Pomiar błysku ADI / przedbłysk TTL
Kompensacja lampy błyskowej +/-2,0 EV (co 0,3 EV) +/-2,0 EV (co 0,3 EV)
Czas ładowania wbudownej lampy (przybliżony) 4 s 4 s
Tryby pracy lampy błyskowej Lampa automatyczna, Błysk wypełniający, Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, Synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji z oferowaną oddzielnie lampą błyskową Lampa automatyczna, Błysk wypełniający, Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, Synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji z oferowaną oddzielnie lampą błyskową
Tryb bezprzewodowej lampy błyskowej TAK (z oferowaną oddzielnie lampą błyskową) TAK (z oferowaną oddzielnie lampą błyskową)
Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji TAK TAK
Wizjer Optyczny, niewymienny, z pentagonalnym układem luster, pole widzenia 95% Optyczny, niewymienny, z pentagonalnym układem luster, pole widzenia 95%
Matówka Drobnosferyczna Acute Matte Drobnosferyczna Acute Matte
Powiększenie (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność) 0,74x 0,83x
Odległość od oka Około 20,8 mm od wizjera Około 17,6 mm od wizjera
Korekcja dioptryczna -2,5 do +1,0 dioptrii -2,5 do +1,0 dioptrii
Ekran LCD 2,7 cala, odchylany 2,7 cala
Całkowita liczba punktów wyświetlacza LCD 230 400 230 400
Możliwość kadrowania na wyświetlaczu TAK NIE
Tryby zapisu zdjeć Pojedyncze zdjęcia, Tryb ciągły, Samowyzwalacz (10 s i 2 s), Pojedyncze zdjęcia z bracketingiem AE, Tryb ciągły z bracketingiem AE, Bracketing balansu bieli Pojedyncze zdjęcia, Tryb ciągły, Samowyzwalacz (10 s i 2 s), Pojedyncze zdjęcia z bracketingiem AE, Tryb ciągły z bracketingiem AE, Bracketing balansu bieli
Szybkość w trybie ciągłym (przybliżona maksymalna liczba klatek na sekundę) 2,5 kl/s, 2 kl./s w trybie podglądu na żywo 3 kl/s
Liczba klatek w trybie ciągłym RAW: maks. 4 klatek; RAW+JPEG: maks. 3 klatki; JPEG Fine i Std: Bez ograniczeń (zależnie od szybkości zapisu nośnika, warunków fotografowania itp.) RAW: maks. 6 klatek; RAW+JPEG: maks. 3 klatki; JPEG Fine i Std: Bez ograniczeń (zależnie od szybkości zapisu nośnika, warunków fotografowania itp.)
Nośniki Gniazdo Compact Flash typu I / II / MicroDrive. Memory Stick Duo / MS Pro Duo i MS-PRO HG z oferowanym oddzielnie adapterem Gniazdo Compact Flash typu I / II / MicroDrive. Memory Stick Duo / MS Pro Duo i MS-PRO HG z oferowanym oddzielnie adapterem
Format zapisu JPEG, RAW, RAW+JPEG, możliwość wyboru trybu 16:9 JPEG, RAW, RAW+JPEG, możliwość wyboru trybu 16:9
Wielkość obrazu RAW 4592 x 3056 pikseli 3880 x 2600 pikseli
Wielkość obrazu JPEG - L 4592 x 3056 pikseli 3872 x 2592 pikseli
Wielkość obrazu JPEG - M 3408 x 2272 pikseli 2896 x 1936 pikseli
Wielkość obrazu JPEG - S 2288 x 1520 pikseli 1920 x 1280 pikseli
Formaty zapisu zdjęć RAW, RAW+JPEG, Standard (JPEG), Fine (JPEG) RAW, RAW+JPEG, Standard (JPEG), Fine (JPEG)
Wyjście wideo TAK (PAL lub NTSC) TAK (PAL lub NTSC)
Wyjście HD / HDMI™ NIE NIE
USB 2.0 Hi-Speed TAK TAK
Akumulator NP-FM500H NP-FM500H
Wydajność akumulatora według normy CIPA Ok. 730 zdjęć, 410 w trybie Live View Około 750
Waga Około 582 g Około 532 g
Szerokość 130,8 mm 130,8 mm
Wysokość 98,5 mm 98,5 mm
Głębokość 74,7 mm 71,3 mm



Zobacz także:
Z Sony A350 na Kubie – pierwsze wrażenia i zdjęcia testowe
TEST: Canon EOS 40D – krok w stronę ideału
Recenzja: Uchwyt pionowy do lustrzanek Sony A200/A300/A350
Pierwsze wrażenia: Z Sony A350 na Kubie – zdjęcia testowe
Recenzja: Spyder3Elite – niedrogi kalibrator dla wymagających
TEST: Sony A200 – "setka" skonstruowana na nowo
TEST: Sony A700 - Alpha na poważnie
TEST: Nikon D60, czyli D40x po liftingu
Pierwsze wrażenia: Nikon D60, czyli nowe wcielenie D40x
TEST: Nikon D300 - aparat na miarę czasów
TEST: Olympus E-3 – aparat dla podróżnika
Oznaczenia obiektywów dla systemu Sony Alfa
TEST: SanDisk Extreme IV – jak szybkie są nowe karty CF?


« poprzednia strona 1|...|7|8|9|10|11|12|13 następna strona »
Powrót do listy artykułów
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 1.891s.