Oba obiektywy posiadają mocowanie Canon EF. Zastosowano w nich powłoki używane w obiektywach studyjnych Canon, które redukują zjawy i flary. Oba obiektywy cechuje pełnoklatkowe pole obrazowe pokrywające formaty.
|
CN-E 14mm T3.1 L F |
CN-E 14mm T3.1 L F i CN-E 135mm T2.2 L F posiadają umieszczone pod kątem po obu stronach napisy ustawień przysłony. Kąt obrotu pierścienia ustawienia ostrości wynosi
300 stopni i ułatwia precyzyjne ostrzenie w trakcie ujęcia. Na życzenie można zamienić oznaczenia napisów ostrości z metrycznego na królewski.
|
CN-E 135mm T2.2 L F |
Kluczowe cechy obiektywów CN-E 14mm T3.1 L F i CN-E 135mm T2.2 L F
• Lekka i kompaktowa konstrukcja
• Jakość 4k
• Pełnoklatkowe pole obrazowe
• Ręczne sterowanie w standardzie przemysłu filmowego
• 11-listkowa konstrukcja przysłony
• Mocowanie dla aparatów EF 35 mm i kamer Super 35mm
|
CN-E 135mm T2.2 L F |
Wprowadzenie nowych modeli poszerza gamę obiektywów EF Cinema
do dziewięciu. Linia obejmuje już m.in. zaprezentowane wcześniej obiektywy stałoogniskowe CN-E 24mm T1.5 L F,
CN-E 50mm T1.3 L F i CN-E 85mm T1.3 L F.
Zobacz także:3 nowe kamery LEGRIA Canona - kompaktowe i lekkieCanon zaprezentował kamerę LEGRIA HF G25Mały aparat Canon PowerShot N z odchylanym ekranemNowe modele aparatów Canona - IXUS i PowerShot AMonaragala-wystawa fotografiiKalendarz Virako 2013 – Some Kind of Wonderful ze zdjęciami Jodi BieberProjektor zamiast telefonu?