Jeśli chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.
Czy wiesz, że ...
Jedną z postaci greckiego Kościoła Prawosławnego jest Święty Nikon?
Również polskie oddziały koncernów międzynarodowych starają się wykorzystywać w pełni zalety technologii internetowych. Jedną z pierwszych "jaskółek" jest film, w którym przedstawiciel Nikona opisuje nam cechy dwóch lustrzanek.
Dotychczas producenci i dystrybutorzy sprzętu fotograficznego najczęściej ignorowali możliwość promocji swoich najnowszych modeli w Internecie i ograniczali się do tradycyjnych metod dotarcia do klienta: rozpowszechniania materiałów prasowych oraz publikowania komunikatów za pośrednictwem serwisów WWW. Sytuacja ta zaczyna ulegać zmianie i nawet wielkie firmy dostrzegają konieczność poszukiwania atrakcyjniejszych i innych niż tradycyjne metod rozpowszechniania informacji.
Niewątpliwie jednym z takich kanałów, dostępnym i wykorzystywanym zarówno przez amatorów jak i zawodowców, są internetowe serwisy wideo. Tym razem przedstawiciel firmy Nikon Polska Wiktor Sobolewski, za pośrednictwem YouTube opisuje nam zalety dwóch najważniejszych produktów w ofercie firmy. Wideoklip ten ma długość około trzech minut i warto go obejrzeć, aby samemu przekonać się, jaka czeka nas przyszłość w tym sektorze aparatów cyfrowych.
Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies