Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Wydarzenia  >  Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców z całego świata


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Mimo zastosowania mniejszego przetwornika obrazu, wizjer Olympusa E-3 dorównuje jasnością i wielkością konkurencyjnym aparatom półprofesjonalnym z matrycami APS-C.
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców z całego świata
Dodał: Alina Plata 09.01.2014
Od 10 stycznia do 10 lutego 2014 roku serwis Fotolia zaprasza artystów cyfrowych z całego świata do uwolnienia swojej kreatywności i zmierzenia się z dziesięcioma twórcami przedstawionymi w drugim sezonie kolekcji TEN by Fotolia.


TEN to edukacyjna kampania prowadzona przez międzynarodowy stock zdjęciowy Fotolia, która przez dziesięć kolejnych miesięcy prezentuje prace dziesięciu cyfrowych artystów z całego świata. Drugi rok z rzędu, w ramach kampanii TEN, bank zdjęć Fotolia podzielił się pracami artystów cyfrowych i grafików ze społecznością na całym świecie. Dzięki możliwości pobrania plików źródłowych, wszyscy zainteresowani grafiką, mogli poznać technikę pracy i dowiedzieć się jak każdy z projektów został stworzony. Prace drugiego sezonu TEN by Fotolia zostały pobrane ponad 350 tys. razy na całym świecie, co daje dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do sezonu pierwszego!


Konkurs
Bank zdjęć Fotolia zaprasza artystów cyfrowych – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in. międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN:

• Engineering Dreams
• Myth In Motion
• Pump Up The Color
• You Can't Stop The Music!
• Animal Instinct
• Through Time
• Unknown Destination
• Mixed Messages
• Love At First Sight
• Game On

Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu.
Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. Jego praca, której przewodnim tematem jest „Podróż”, została wybrana jako najlepsza z pośród 1260 grafik nadesłanych z całego świata. – Zwycięstwo utwierdziło mnie w przekonaniu, że obrałem właściwą drogę i grafika jest tym co chcę robić w życiu. Dzięki wygranej znacząco wzrosło zainteresowanie moją osobą i nawiązałem wiele interesujących znajomości wśród ludzi z branży i nie tylko. Przełożyło się to oczywiście na ilość zleceń i ciekawych projektów przy których mogę pracować. Mogłem zaprezentować swoją twórczość i przemyślenia szerokiemu odbiorcy, co bardzo pozytywnie wpłynęło na moją rozpoznawalność. Zrobiłem ogromny krok na przód. Konkurs o takiej skali to doskonała platforma pozwalająca rozwinąć skrzydła. Już sam proces tworzenia pracy może być bardzo edukujący. To doskonała okazja aby zobaczyć – od środka – jak pracują najlepsi, wyciągnąć wnioski i zastosować zdobytą wiedzę we własnej twórczości. Korzyści z tego wynikające są bezcenne. Trudno o lepszą zachętę gdy dołożymy do tego możliwość zwycięstwa (na które każdy ma szanse, jestem na to doskonałym przykładem), wypromowania siebie, zdobycie tony doświadczenia i zgarnięcia fantastycznych nagród – mówi Sebastian Powszuk, zwycięzca pierwszego konkursu Ten by Fotolia.
 
W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność.

Światowe uznanie
Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając dziesięciu z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będzie brany talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych, a co za tym idzie, szansę na uzyskanie międzynarodowego uznania. W ramach nagrody zwycięzca otrzyma również:

Nagroda Główna:
• 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition
• 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott
• 1 reflektor Westcott 30" 5-in-1
• 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1 500 PLN
• 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud
• 1 kaseton świetlny LED Exaprint
• 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok)
• Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2
Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma:
• 1 tablet Wacom Intuos Pro M
• 1 reflektor Westcott
• 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja)
• 1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud
• 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm
• 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm
• 1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące)
• Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2
Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.
Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie pl.fotolia.com

Zobacz także:
Maja Kryńska – wystawa fotografii ''Girls''
Wyprawa fotograficzna – Bogowie Kerali – kwiecień 2014
''Turcja Zachodnia – na styku Europy i Azji'' pokaz slajdów podróżniczych
Kompakt Samsung WB350F pokryty sztuczną skórą
Samsung WB2200F z podwójnym uchwytem
Sony wprowadził nową kamerę Action Cam
Nowa, czterokrotnie mniejsza od poprzedniego modelu kamera Sony 4K
Nikon D4S na targach CES 2014
Sigma przedstawiła obiektyw 50mm F1.4 DG HSM z linii Art
Kompakty Nikon COOLPIX S3600, S6700 i S2800
Nikon COOLPIX S6800 i S5300 z Wi-Fi i zoomem cyfrowym Dynamic Fine Zoom
Nikon przedstawia cztery aparaty kompaktowe COOLPIX serii L
Nikon D3300 – nowa amatorska lustrzanka cyfrowa

Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 3.204s.