Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Wydarzenia  >  Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców z całego świata


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Znany film Tima Burtona, Gnijąca panna młoda (Corpse bride), nakręcony został cyfrową lustrzanką?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców z całego świata
Dodał: Alina Plata 09.01.2014
Od 10 stycznia do 10 lutego 2014 roku serwis Fotolia zaprasza artystów cyfrowych z całego świata do uwolnienia swojej kreatywności i zmierzenia się z dziesięcioma twórcami przedstawionymi w drugim sezonie kolekcji TEN by Fotolia.


TEN to edukacyjna kampania prowadzona przez międzynarodowy stock zdjęciowy Fotolia, która przez dziesięć kolejnych miesięcy prezentuje prace dziesięciu cyfrowych artystów z całego świata. Drugi rok z rzędu, w ramach kampanii TEN, bank zdjęć Fotolia podzielił się pracami artystów cyfrowych i grafików ze społecznością na całym świecie. Dzięki możliwości pobrania plików źródłowych, wszyscy zainteresowani grafiką, mogli poznać technikę pracy i dowiedzieć się jak każdy z projektów został stworzony. Prace drugiego sezonu TEN by Fotolia zostały pobrane ponad 350 tys. razy na całym świecie, co daje dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do sezonu pierwszego!


Konkurs
Bank zdjęć Fotolia zaprasza artystów cyfrowych – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in. międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN:

• Engineering Dreams
• Myth In Motion
• Pump Up The Color
• You Can't Stop The Music!
• Animal Instinct
• Through Time
• Unknown Destination
• Mixed Messages
• Love At First Sight
• Game On

Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu.
Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. Jego praca, której przewodnim tematem jest „Podróż”, została wybrana jako najlepsza z pośród 1260 grafik nadesłanych z całego świata. – Zwycięstwo utwierdziło mnie w przekonaniu, że obrałem właściwą drogę i grafika jest tym co chcę robić w życiu. Dzięki wygranej znacząco wzrosło zainteresowanie moją osobą i nawiązałem wiele interesujących znajomości wśród ludzi z branży i nie tylko. Przełożyło się to oczywiście na ilość zleceń i ciekawych projektów przy których mogę pracować. Mogłem zaprezentować swoją twórczość i przemyślenia szerokiemu odbiorcy, co bardzo pozytywnie wpłynęło na moją rozpoznawalność. Zrobiłem ogromny krok na przód. Konkurs o takiej skali to doskonała platforma pozwalająca rozwinąć skrzydła. Już sam proces tworzenia pracy może być bardzo edukujący. To doskonała okazja aby zobaczyć – od środka – jak pracują najlepsi, wyciągnąć wnioski i zastosować zdobytą wiedzę we własnej twórczości. Korzyści z tego wynikające są bezcenne. Trudno o lepszą zachętę gdy dołożymy do tego możliwość zwycięstwa (na które każdy ma szanse, jestem na to doskonałym przykładem), wypromowania siebie, zdobycie tony doświadczenia i zgarnięcia fantastycznych nagród – mówi Sebastian Powszuk, zwycięzca pierwszego konkursu Ten by Fotolia.
 
W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność.

Światowe uznanie
Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając dziesięciu z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będzie brany talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych, a co za tym idzie, szansę na uzyskanie międzynarodowego uznania. W ramach nagrody zwycięzca otrzyma również:

Nagroda Główna:
• 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition
• 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott
• 1 reflektor Westcott 30" 5-in-1
• 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1 500 PLN
• 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud
• 1 kaseton świetlny LED Exaprint
• 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok)
• Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2
Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma:
• 1 tablet Wacom Intuos Pro M
• 1 reflektor Westcott
• 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja)
• 1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud
• 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm
• 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm
• 1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące)
• Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2
Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.
Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie pl.fotolia.com

Zobacz także:
Maja Kryńska – wystawa fotografii ''Girls''
Wyprawa fotograficzna – Bogowie Kerali – kwiecień 2014
''Turcja Zachodnia – na styku Europy i Azji'' pokaz slajdów podróżniczych
Kompakt Samsung WB350F pokryty sztuczną skórą
Samsung WB2200F z podwójnym uchwytem
Sony wprowadził nową kamerę Action Cam
Nowa, czterokrotnie mniejsza od poprzedniego modelu kamera Sony 4K
Nikon D4S na targach CES 2014
Sigma przedstawiła obiektyw 50mm F1.4 DG HSM z linii Art
Kompakty Nikon COOLPIX S3600, S6700 i S2800
Nikon COOLPIX S6800 i S5300 z Wi-Fi i zoomem cyfrowym Dynamic Fine Zoom
Nikon przedstawia cztery aparaty kompaktowe COOLPIX serii L
Nikon D3300 – nowa amatorska lustrzanka cyfrowa

Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 2.665s.