Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Wydarzenia  >  "Mój jest ten kawałek Warszawy" – konkurs fotograficzny


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Olympus, jako pierwszy na świecie producent lustrzanek cyfrowych, zastosował profilaktykę w zakresie ochrony zdjęć przed brzydkimi plamami, będącymi śladem obecności kurzu na matrycy?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

"Mój jest ten kawałek Warszawy" – konkurs fotograficzny
Dodał: Przemysław Imieliński 26.06.2007
Biuro Promocji Miasta Warszawy zaprasza do udziału w niecodziennym konkursie, w którym nagrodą będzie umieszczenie zdjęć laureatów na 180 billboardach w całej Polsce, w ramach kampanii promującej Warszawę. Wszystkie wykorzystane w akcji prace będą oczywiście podpisane imionami i nazwiskami ich autorów.


Organizatorzy konkursu chcą, aby na billboardach zawisły fotografie Warszawy wykonane przez jej mieszkańców oraz przyjezdnych – przez wszystkich, którzy czują pozytywny związek ze stolicą. Zadaniem uczestników jest ukazanie swoich ulubionych zakątków, zaanektowanych głęboko w duszy kawałków miasta. Zdjęcia ocenią profesjonalni jurorzy, a fotografie reprezentujące wysoki poziom zostaną po zakończeniu konkursu umieszczone w miejskiej bazie fotograficznej i będą wykorzystywane do promocji Warszawy.
 
Wykorzystane do prezentacji zdjęć laureatów reklamy, to z kolei nagroda, jaką w postaci kampanii billboardowej na 180 nośnikach w dużych miastach Polski, otrzymała Warszawa w konkursie organizowanym przez firmę outdoorową AMS pt. "Bramy Kraju". Warszawski system informacji miejskiej (niebieskie tablice informacyjne stojące przy ulicach, wiszące na budynkach itp.) uznane zostały przez AMS za najlepszy w Polsce. Otrzymaną w nagrodę powierzchnię reklamową 180 billboardach Biuro Promocji Miasta Warszawy chce podzielić się teraz z laureatami konkursu "Mój jest ten kawałek Warszawy".

Regulamin konkursu
1. Konkurs jest otwarty dla wszystkich fotografujących, którzy chcą podzielić się uczuciem jakim darzą Warszawę. Z góry jednak zakładam, że są to uczucia pozytywne. Zapraszamy do udziału w nim zarówno mieszkańców oraz przyjezdnych, warszawiaków rodem z dziada pradziada, jak i warszawiaków duchem z kraju i zagranicy.
2. Konkurs trwa do 15 września 2007r.
3. Do konkursu można zgłaszać fotografie prezentujące trudno uchwytną, ale przecież istniejącą więź pomiędzy Warszawą, bądź najmniejszą jej komórką, a zamieszkującymi ją osobami.
4. Przyjmowane będą fotografie wykonane w poziomie, kolorowe i czarno-białe, wydrukowane w formacie minimalnym 13 x 18 cm oraz bezwarunkowo w postaci elektronicznej na płycie CD, zapisane lub zeskanowane w jak największej rozdzielczości. Zdjęcie musi mieć format, który pozwoli na jego ekspozycję na billboardach o wymiarach 238 x 504 cm. Zdjęcia muszą być zrobione w poziomie w największej rozdzielczości aparatu i zapisane w postaci cyfrowej, w formacie TIFF.
 
Uczestnik konkursu, który nie jest do końca zorientowany jakiej wielkości zdjęcia oczekujemy, powinien po prostu ustawić w aparacie maksymalną rozdzielczość i zaufać grafikowi, który będzie przygotowywał do ekspozycji zwycięskie zdjęcia. Nie można zgłaszać fotografii tylko w formie cyfrowej lub tylko w formie papierowej. Daje to absolutną gwarancję, że zdjęcia nie wezmą udziału w konkursie.
5. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić maksymalnie 3 fotografie.
6. Nagrodą w konkursie jest ekspozycja 10 zwycięskich zdjęć na minimum 180 billboardach rozmieszczonych w dużych miastach Polski, w ramach kampanii promującej Warszawę. Wyboru zwycięskich zdjęć dokona Jury.
7. Oceny fotografii oraz przyznania nagród dokona Jury Konkursu w składzie:
– Katarzyna Ratajczyk – p.o. Dyrektora Biura Promocji Miasta
– Anna Giza – socjolog Uniwersytetu Warszawskiego
– Wojtek Wieteska – fotograf
– Andrzej Zygmuntowicz – artysta fotografik, wykładowca
– Maciej Garczyński – AMS
– Justyna Czerniakowska - absolwentka grafiki Akademii Sztuk Pięknych
8. Decyzje Jury są ostateczne.
9. Zgłaszane do konkursu fotografie należy opisać na odwrocie w następujący sposób: tytuł konkursu i tytuł zdjęcia, imię, nazwisko i adres autora, telefon lub e-mail. Każda fotografia powinna zawierać formułę: „Wyrażam zgodę na przekazanie autorskich praw majątkowych w zakresie prezentowania zdjęć we wszelkich wydawnictwach i publikacjach wydawanych przez, lub we współpracy z Biurem Promocji Miasta”.
 
Fotografie należy składać bezpośrednio w Biurze Promocji Miasta – Pałac Kultury i Nauki, XI piętro, p. 1139 lub przesyłać na adres:
Biuro Promocji Miasta,
Pl. Defilad 1,
00-901 Warszawa 134,
skr. poczt. 75. z dopiskiem: KONKURS FOTO.

10. Złożenie zdjęcia w konkursie oznacza wyrażenie zgody na jego nieodpłatne wykorzystywanie do promocji konkursu i Warszawy. Organizator zastrzega sobie prawo publikowania fotografii zgłoszonych do konkursu, umieszczania ich na stronach internetowych, w mediach i wykorzystywania ich w innej formie w celu popularyzacji konkursu podając dane autora, lecz bez honorariów.
 
Zdjęcia reprezentujące wysoki poziom techniczny i merytoryczny zostaną po zakończeniu konkursu umieszczone w miejskiej bazie fotograficznej. Zdjęcia te będą elementem promującym miasto i będą wykorzystywane przez Urząd do celów promocyjnych. Także i w tym wypadku fotografie będą opisane nazwiskami autorów.
11. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że fotografie złożone na konkurs zostały wykonane osobiście, a w przypadku portretów uzyskano zgodę na rozpowszechnianie wizerunku osób portretowanych.
12. Fotografie zgłoszone do konkursu nie będą zwracane i pozostaną w zbiorach Biura Promocji Miasta.
13. Wybrane zdjęcia, spośród złożonych na konkurs, będą zamieszczane na stronie internetowej miasta www.um.warszawa.pl.
14. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.

Regulamin w postaci pliku PDF: www.um.warszawa.pl
Dane organizatora:
Biuro Promocji Miasta, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa 134, skr. poczt. 75.
Tel: (22) 656 76 21
WWW: www.um.warszawa.pl

Zobacz także:
Konkurs BZWBK Press Foto 2007 rozstrzygnięty!
Duet Zorka Projekt laureatem Nikon Award
Grand Press Photo 2007 – II miejsce w kategorii przyroda okazało się fotomontażem
Konkurs Grand Press Photo 2007 rozstrzygnięty!
Konkurs Px3 (Prix de la Photographie, Paris) rozstrzygnięty!
BZWBK Press Foto 2007
CYBERFOTO 2007 – wyniki konkursu
Nagrody Pulitzera za zdjęcia przyznane
Top Knots – pokonkursowa galeria zdjęć ślubnych
Konkurs Fotografii Prasowej 2007 rozstrzygnięty
Konkurs ''Przedstaw świat wolny od dyskryminacji''
Konkurs World Press Photo 2006 rozstrzygnięty
CYBERFOTO 2007 – X Międzynarodowy Konkurs Fotografii Cyfrowej
Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 1.459s.