Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Oprogramowanie  >  Adobe Camera Raw 6.7 oraz DNG Converter 6.7 dostępne jako Release Candidate


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Pierwszą jednoobiektywową lustrzanką małoobrazkową był wyprodukowany w 1948 roku Contax-S?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

Adobe Camera Raw 6.7 oraz DNG Converter 6.7 dostępne jako Release Candidate
Dodał: Marcin Pawlak 06.03.2012
Firma Adobe opublikowała w ramach serwisu Adobe Labs przedpremierowe wersje (RC) aplikacji DNG Converter 6.7 oraz wtyczki Adobe Camera RAW 6.7. Wprowadzone zmiany dotyczą obsługi nowych modeli aparatów cyfrowych oraz współpracy z aplikacją Photoshop Lightroom 4.


Etykieta "Release Candidate" wskazuje, że nowe wersje są już ukończone, a ich udostępnienie ma służyć zweryfikowaniu stabilności ich pracy. Wersja finalna może obsługiwać dodatkowe modele aparatów i obiektywów i będzie dostępna jako aktualizacja automatyczna. Oba programy w wersji RC można pobrać z serwisu Adobe Labs.

Nowo obsługiwane modele aparatów:
  • Canon EOS 1D X
  • Canon EOS 5D Mk III
  • Canon PowerShot G1 X
  • Canon PowerShot S100V
  • Fuji FinePix F505EXR
  • Fuji FinePix F605EXR
  • Fuji FinePix HS30EXR
  • Fuji FinePix HS33EXR
  • Fuji FinePix X-S1
  • Nikon D4
  • Nikon D800
  • Nikon D800E
Nowo obsługiwane modele obiektywów:
  • Tokina AT-X 124 AF PRO DX 12-24mm f/4 (IF) (mocowanie Canon )
  • Tokina AT-X 124 AF PRO DX II 12-24mm f/4 (IF) (mocowanie Canon )
  • Tokina AT-X 165 PRO DX 16-50mm f/2.8 (IF) ASPHERICAL (mocowanie Canon )
  • Tokina AT-X 535 PRO DX 50-135mm f/2.8 (IF) (mocowanie Canon )
  • Tokina AT-X M35 PRO DX 35mm f/2.8 Macro (mocowanie Canon )
  • Tokina AT-X M100 AF PRO D 100mm f/2.8 Macro (mocowanie Canon )
  • Tokina AT-X 116 PRO DX 11-16mm f/2.8 (mocowanie Canon )
  • Tokina AT-X 124 AF PRO DX 12-24mm f/4 (IF) (mocowanie Nikon )
  • Tokina AT-X 124 AF PRO DX II 12-24mm f/4 (IF) (mocowanie Nikon )
  • Tokina AT-X 165 PRO DX 16-50mm f/2.8 (IF) ASPHERICAL (mocowanie Nikon )
  • Tokina AT-X 535 PRO DX 50-135mm f/2.8 (IF) (mocowanie Nikon )
  • Tokina AT-X M35 PRO DX 35mm f/2.8 Macro (mocowanie Nikon )
  • Tokina AT-X M100 AF PRO D 100mm f/2.8 Macro (mocowanie Nikon )
  • Tokina AT-X 116 PRO DX 11-16mm f/2.8 (mocowanie Nikon )
  • Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G (mocowanie Nikon )
  • Sigma 18-200mm F3.5-6.3 II DC OS HSM (mocowanie Nikon )
  • LEICA APO-SUMMICRON-M 75 mm f/2 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA APO-SUMMICRON-M 90 mm f/2 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA APO-TELYT-M 135 mm f/3.4 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA ELMAR-M 24 mm f/3.8 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA ELMARIT-M 28 mm f/2.8 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA ELMARIT-M 90 mm f/2.8 (mocowanie Leica )
  • LEICA MACRO-ELMAR-M 90 mm f/4 (mocowanie Leica )
  • LEICA NOCTILUX-M 50 mm f/0.95 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMARIT-M 35 mm f/2.5 (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMARIT-M 50 mm f/2.5 (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMARIT-M 75 mm f/2.5 (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMARIT-M 90 mm f/2.5 (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMICRON-M 28 mm f/2 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMICRON-M 35 mm f/2 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMICRON-M 50 mm f/2 (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMILUX-M 21 mm f/1.4 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMILUX-M 24 mm f/1.4 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMILUX-M 35 mm f/1.4 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUMMILUX-M 50 mm f/1.4 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUPER-ELMAR-M 18 mm f/3.8 ASPH. (mocowanie Leica )
  • LEICA SUPER-ELMAR-M 21 mm f/3.4 ASPH. (mocowanie Leica )
  • Sigma 17-50mm F2.8 EX DC HSM (mocowanie Pentax )
  • Sigma 50-200mm F4-5.6 DC HSM (mocowanie Pentax )
  • Tokina AT-X 116 PRO DX 11-16mm f/2.8 (mocowanie Sony )
  • Tamron 18-200mm F/3.5-6.3 Di III VC B011 (mocowanie Sony )
  • Sigma 17-50mm F2.8 EX DC HSM (mocowanie Sony )
  • Sigma 50-200mm F4-5.6 DC HSM (mocowanie Sony )
  • Sigma 18-200mm F3.5-6.3 II DC OS HSM (mocowanie Sigma )


Strona producenta: www.adobe.com
Aplikacje do pobrania: labs.adobe.com

Zobacz także:
Zorza polarna – jak i kiedy fotografować światło północy?
Jak fotografować w deszczu i mgle
5 wskazówek dla fotografów na 2016 rok
Panoramy w fotografii podróżniczej
Fotografia podróżnicza - porady na dobry początek
Neutralne filtry szare połówkowe w fotografii krajobrazowej
MAKRO – kilka porad na dobry i... tani początek
Rajd Dolnośląski - warsztaty fotograficzne w wydaniu Akademii Nikona
Wiem, co kupuję: monitor dla fotografa
KRAJOBRAZ – jak zauważyć i zrobić ciekawe zdjęcie?

Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 2.621s.