Jak fotografować plener ślubny? Zdradzę Ci sekrety...
- Jak opracować prostą strategię na interesujące zdjęcia plenerowe?
- Jak zorganizować plener w dniu ślubu, a jak w inny dzień?
- Skąd brać pomysły, inspiracje na zdjęcia?
- Jak wybrać miejsce plenerowe w zależności od pory roku?
- Jak współpracować z para młodą aby wywoływać naturalność?
- Jakie światło stosować podczas zdjęć plenerowych?
- Jak umiejętnie stosować głębię ostrości?
- Jak poprawnie komponować zdjęcia?
- Jak umiejętnie stosować plany zdjęciowe?
Cenne nagrody
Podczas webinara
możesz wygrać kurs "Jak kadrować zdjęcia? 60 przykładów z fotografii ślubnej". Odbędzie się ekspresowy mini-konkurs i trzy osoby otrzymają wartościowy 3-godzinny kurs wideo.
Spotykamy się...
W środę 28 listopada 2012 o godz. 20.00. Webinar potrwa ok. 1,5 h. Jeśli nie możesz uczestniczyć w tym dniu udostępnię Ci zapis wideo ze szkolenia.
Kto będzie prowadził?
Szymon Zduńczyk – absolwent PWSFTviT w Łodzi i Politechniki Gdańskiej, właściciel Agencji Foto Oko. Jego klientami byli m.in.: Svarowski Elements, Det Norske Veritas, Douglas, J.J. Darboven, Nessi, Galeria Bałtycka, Dwór Oliwski. Współpracował z agencjami: Mr Bloom dla Dr Oetker i Kruszwica; Paragraff dla Port Lotniczy Gdańsk, Orbis i Galeon; 36PR dla Mango. Od blisko 10 lat organizuje i prowadzi szkolenia, kursy i plenery fotograficzne.
Zapisy: kursy.foto-oko.pl
Zobacz także:Bezpłatne warsztaty i prezentacja aparatów PanasonicJak prowadzić działalność gospodarczą jako fotograf?Jestem inny niż myślisz – roadshow firmy NikonPoznaj nowy wymiar fotografii na warsztatach LUMIX!Nikon – fokus na edukacjęCanon na święta – promocja na lustrzanki, obiektywy i akcesoriaWarsztaty Fotografii RzeczywistościWiem, co kupuję: monitor dla fotografaWiem, co kupuję: obiektyw - część IIIWiem, co kupuję: obiektyw - część IIWiem, co kupuję: lampa błyskowaWiem, co kupuję: karty pamięciWiem, co kupuję: statywWiem, co kupuję: akumulatory i baterieWiem, co kupuję: stabilizacja obrazuWiem, co kupuję: wyświetlacz LCDWiem, co kupuję: obiektyw - część I