Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Konkursy  >  Młodzi = Przedsiębiorczy?


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Fotografia w wydaniu cyfrowym nie liczy sobie – jak mogłoby się wydawać – 5 czy 10 lat, lecz istnieje już od ponad ćwierć wieku?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa
[Młodzi = Przedsiębiorczy?]
REGULAMIN KONKURSU NA FOTOREPORTAŻ - "MŁODZI = PRZEDSIĘBIORCZY?"

1. Organizatorzy

Organizatorami przedsięwzięcia „Młodzi = Przedsiębiorczy? - konkurs na fotoreportaż są dwie jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego: Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu (CITTRU), z siedzibą w Krakowie, ul. Czapskich 4 oraz Wszechnica UJ, z siedzibą w Krakowie ul. Sławkowska 10.

2. Zasady konkursu

"Młodzi = Przedsiębiorczy?" - konkurs na fotoreportaż to przedsięwzięcie o charakterze ogólnopolskim, którego celem jest promocja szeroko pojętej przedsiębiorczości. Realizowany jest jako jedno z działań projektu Szkoła Przedsiębiorczości UJ – Innowacje i biznes koordynowanego przez CITTRU i Wszechnicę UJ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (działanie 6.2.).

2.1. Temat.

"Młodzi = Przedsiębiorczy?" - konkurs na fotoreportaż to przedsięwzięcie będące próbą zebrania wizualnych odpowiedzi na pytanie zadane w tytule. Szczególnie zależy nam na fotografiach, które będą swego rodzaju głosem w dyskusji, wyrażą opinię autora na temat postaw przedsiębiorczych (lub ich braku) wśród ludzi młodych, biznesowych pomysłów i sposobów ich realizacji. Fotoreportaże mogą odnosić się do konkretnych sytuacji, wydarzeń jak również do opinii oraz przekonań związanych z tym, czy młodzi są przedsiębiorczy i w jaki sposób to się przejawia. Pozostawiamy kreatywności autorów sposób prezentacji tematyki.

2.2. Uczestnicy

2.2.1. Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, pełnoletnie. Organizator nie wprowadza ograniczeń odnośnie miejsca zamieszkania czy narodowości.
2.2.2. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu (CITTRU) i Wszechnicy UJ.
2.2.3. Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.

2.3. Terminy

2.3.1. Nabór fotoreportaży do konkursu „Młodzi = Przedsiębiorczy?” rozpocznie się 1 czerwca 2010 i potrwa do 30 czerwca 2010 r.
2.3.2. Ogłoszenie wyników i rozstrzygniecie konkursu nastąpi latem 2010 r., a informacje na ten temat zostaną podane na stronach internetowych: www.fotografuj.pl,
www.cittru.uj.edu.pl i www.szkolaprzedsiebiorczosci.uj.edu.pl.
2.3.3. Rozdanie nagród i otwarcie wernisażu prac nastąpi 6 września 2010 r. w Muzeum Historii Fotografii w Krakowie, ul. Józefitów 16
2.3.4. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany podanych terminów.

2.4. Zgłoszenie zdjęć.

2.4.1. Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się WYŁĄCZNIE drogą elektroniczną, poprzez specjalną stronę konkursu zamieszczoną na portalu: www.fotografuj.pl
2.4.2. Zdjęcia nadesłane inną drogą nie będą oceniane i nie wezmą udziału w konkursie.
2.4.3. Każdy z autorów może nadesłać jeden fotoreportaż, składający się z od dwóch do pięciu fotografii.
2.4.4. Pojedyncze fotografie muszą zawierać następujące parametry:
- format pliku: .jpg
- wielkość: dłuższy bok minimum 500, maksimum 800 pikseli, krótszy bok minimum 375, maksimum 600 pikseli). Oryginały fotografii powinny posiadać rozmiar minimalny 4 MP (jest on wynikiem przemnożenia wymiarów pionowego i poziomego boku np. zdjęcie o rozmiarach 1600 x 1200 pikseli ma wielkość 1,92 MP i jest zbyt małe, zaś zdjęcie 1925x2560 ma 4,92 MP i jest jak najbardziej odpowiednie). W każdym momencie trwania konkursu, a w stosunku do osób wyróżnionych także po jego zakończeniu organizatorzy mogą zwrócić się z prośbą o przesłanie oryginałów.
2.4.5. Zgłoszenie zdjęcia do konkursu stanowi jednocześnie akceptację wszystkich zapisów niniejszego regulaminu oraz potwierdzenie autentyczności danych wprowadzanych do formularza zgłoszeniowego podczas rejestracji autora i zgłaszania prac.
2.4.6. Prace można zgłaszać wyłącznie indywidualnie. Organizator dopuszcza możliwość oznaczenia współautorstwa, jednakże jest zobligowany do respektowania postanowień niniejszego regulaminu wyłącznie wobec osoby zgłaszającej.
2.4.7. Ostateczną datą przyjęcia zgłoszenia jest 30 czerwca 2010 r., do godziny 15.00 czasu środkowoeuropejskiego. O przyjęciu zgłoszenia decyduje data wpływu zgłoszenia.
2.4.8. Udział w konkursie jest równoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem prawa do wykorzystywania przez organizatora prac na następujących polach eksploatacji: druku w dowolnej liczbie publikacji i dowolnym nakładzie, używania ich w Internecie oraz w innych formach utrwaleń nadających się do rozpowszechnienia, wprowadzania do obrotu, wprowadzania do pamięci komputera, a także publicznego prezentowania w ramach działań Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu (CITTRU) oraz Wszechnicy UJ, w tym w ramach wystawy pokonkursowej.
2.4.9. Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie oświadczenie uczestnika, że nie zagrażają one ani nie naruszają praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich oraz że uczestnik ma zgodę osób, których wizerunki utrwalono w pracach, na wykorzystanie tych wizerunków do udziału w przedsięwzięciu „Młodzi = Przedsiębiorczy? - konkurs na fotoreportaż oraz na udzielenie prawa, o którym mowa w punkcie 2.4.9.
2.4.10. Za wszelkie roszczenia osób trzecich wynikające z tytułu naruszenia ich praw odpowiada uczestnik.

2.5. Nagrody.

2.5.1. Organizatorzy przewidują jedną nagrodę główną w wysokości 5000 brutto zł oraz dwa wyróżnienia, każde w wysokości 1500 zł brutto. W szczególnych przypadkach jury może dokonać innego podziału nagród.
2.5.2. Organizatorzy mogą przyznać dodatkowe nagrody.
2.5.3. Nagrody rzeczowe nie podlegają zamianie na inne ani zamianie na ekwiwalent pieniężny.
2.5.4. Osoby, które otrzymają nagrody o wartości powyżej 760 zł są zobowiązane zapłacić podatek w wysokości 10% wartości wygranej nagrody tytułem podatku dochodowego.Podatek od nagrody należy uiścić nie później niż w dniu jej odebrania.
2.5.5. Nagrody zostaną wręczone osobiście w trakcie wernisażu prac konkursowych, 6 września 2010 r.
2.5.6. W przypadku, gdy nagrodzony autor nie będzie mógł zgłosić się osobiście nagroda zostanie przekazana w innym terminie i trybie, uzgodnionym z autorem.

2.6. Jury

2.6.1. Wyboru nagrodzonych prac dokona jury powołane przez organizatora.
2.6.2. Prace jury są tajne.
2.6.3. Decyzja jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji.

2.7. Wernisaż.

2.7.1. Najciekawsze fotoreportaże zgłoszone do konkursu "Młodzi = Przedsiębiorczy?" - konkurs na fotoreportaż zostaną zaprezentowane podczas wystawy pokonkursowej zorganizowanej w Muzeum Historii Fotografii w Krakowie, ul. Józefitów 16.
2.7.2 Organizator zapewnia sobie prawo wystawienia tylko wybranych przez siebie prac.

3. Postanowienia końcowe.

3.1. Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane wyłącznie do celów związanych z organizowaniem Konkursu przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
3.2. Ograniczone dane (tytuł pracy, imię i nazwisko, miejscowość) dotyczące autorów prac nadesłanych na konkurs zostaną opublikowane w materiałach informacyjnych dotyczących konkursu, a także mogą być publikowane przez Organizatora wraz z fotografiami.
3.3. Organizator konkursu zapewnia poufność danych osobowych uczestników konkursu z zastrzeżeniem postanowień punktu 3.2.
3.4. Podanie nieprawdziwych, lub niepełnych danych osobowych, albo nie podanie ich wcale powoduje wykluczenie z konkursu.
3.5. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez uczestników konkursu będzie Organizator.
3.6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania fotografii i tekstów o treści powszechnie uznawanej za obraźliwe, naruszające prawa osób trzecich lub prawo polskie, zawierających treści pornograficzne lub w sposób oczywisty godzące w uczucia religijne. Decyzja o usunięciu takich treści jest niepodważalna i ostateczna.
3.7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.
3.8. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania konkursu oraz zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany regulaminu obowiązują od chwili umieszczenia go na stronach internetowych: www.fotografuj.pl, www.cittru.uj.edu.pl i
www.szkolaprzedsiebiorczosci.uj.edu.pl.
3.9. W kwestiach nie regulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 0.851s.