Jak przyznał Greg Yaitanes, reżyser serialu, wykorzystanie aparatu pozwoliło na nadanie obrazowi większej plastyki. Jednym z powodów wykorzystania EOS-a było możliwość kręcenia w ciasnych miejscach i jak przyznał reżyser, większość ujęć powstała „z ręki” lub przy użyciu niewielkiego statywu.
Wykorzystano cały zestaw stałoogniskowych szkieł Canona oraz dwa zoomy: 24-70 mm oraz 70-200 mm. Według Grega Yaitanesa, pewien problem stanowiło ustawianie ostrości, gdyż obiektywy fotograficzne nie są przystosowane do filmowego stylu pracy. Niezależnie od tego, reżyser stwierdził że był bardzo zadowolony zarówno z pracy na planie, jak i z uzyskanego efektu.
Strona serwisu PetaPixel: www.petapixel.com
Zobacz także:Canon EOS 5D Mark II - firmware 2.0.4Firmware 2.0.3 dla EOS-a 5D Mark II ma błędy!26-gigapikselowa panorama ParyżaFilmowy firmware 2.0.3 dla EOS-a 5D Mark II jest już dostępnyNowy firmware 2.0.3 dla EOS-a 5D Mark II dostępny już wkrótceSandisk Ultra SDXC 64 GB – idealna dla filmów Full HD